Skip to main content
eSGGW eSGGW
  • Kursy
    Znajdź interesujący Cię kurs Studia e-Rolnictwo Wdrażanie technologii e-learning Zaawansowana obsługa pakietu oprogramowania Zajęcia wyrównawcze z matematyki, fizyki i chemii Przykładowy kurs Xerte: Dinozaury są wśród nas
  • Metodyka
    System Moodle - zasady budowy kursu e-learningowego Model realizacji przedmiotu w trybie e-learningowym Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego Polskie Towarzystwo Naukowe Edukacji Internetowej e - m e n t o r :: nauczanie przez internet Podyplomowe studia edukacji zdalnej w erze cyfrowej (Cyfrera)
  • Narzędzia
    Articulate - ciekawy efektywny e-learning The Rapid eLearning Blog Articulate - Word of Mouth Blog AdobeTV - ELEARNING Kineo - Free Tools Xerte - Open Source E-Learning Developer Tools
  • Pomoc
    Życzenia i zażalenia Prezentacja systemu Moodle Dokumentacja Moodle dla nauczycieli Using Moodle book Polski Moodle - forum Kontakt z administratorem
  • English ‎(en)‎
    Čeština ‎(cs)‎ Dansk ‎(da)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Gaeilge ‎(ga)‎ Italiano ‎(it)‎ Lietuvių ‎(lt)‎ Nederlands ‎(nl)‎ Norsk ‎(no)‎ Polski ‎(pl)‎ Português - Portugal ‎(pt)‎ Română ‎(ro)‎ Slovenčina ‎(sk)‎ Suomi ‎(fi)‎ Svenska ‎(sv)‎ Türkçe ‎(tr)‎ Ελληνικά ‎(el)‎ Беларуская ‎(be)‎ Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎
Close
Toggle search input
  • You are not logged in. (Log in)
  • Home

Katedra Systemów Informatycznych

  1. Home
  2. Courses
  3. Faculty of Applied Informatics and Mathematics
  4. Katedra Systemów Informatycznych
Expand all

Paweł Jankowski

Andrzej Jodłowski

Waldemar Karwowski

Rafik Nafkha

Ryszard Kozera

Bartlomiej Kubica

Magdalena Nowakowska

Alexander Prokopenya

Marian Rusek

Wiesław Szczesny

Robert Stępień

Dariusz Strzęciwilk

Michał Szymański

Tomasz Świsłocki

Artur Wiliński

Piotr Wrzeciono

Zbigniew Wyżewski

Beata Zduniak

Andrzej Zembrzuski

Marcin Ziółkowski

You are not logged in. (Log in)
Home
  • Kursy
    • Znajdź interesujący Cię kurs
    • Studia e-Rolnictwo
    • Wdrażanie technologii e-learning
    • Zaawansowana obsługa pakietu oprogramowania
    • Zajęcia wyrównawcze z matematyki, fizyki i chemii
    • Przykładowy kurs Xerte: Dinozaury są wśród nas
  • Metodyka
    • System Moodle - zasady budowy kursu e-learningowego
    • Model realizacji przedmiotu w trybie e-learningowym
    • Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego
    • Polskie Towarzystwo Naukowe Edukacji Internetowej
    • e - m e n t o r :: nauczanie przez internet
    • Podyplomowe studia edukacji zdalnej w erze cyfrowej (Cyfrera)
  • Narzędzia
    • Articulate - ciekawy efektywny e-learning
    • The Rapid eLearning Blog
    • Articulate - Word of Mouth Blog
    • AdobeTV - ELEARNING
    • Kineo - Free Tools
    • Xerte - Open Source E-Learning Developer Tools
  • Pomoc
    • Życzenia i zażalenia
    • Prezentacja systemu Moodle
    • Dokumentacja Moodle dla nauczycieli
    • Using Moodle book
    • Polski Moodle - forum
    • Kontakt z administratorem
  • English ‎(en)‎
    • Čeština ‎(cs)‎
    • Dansk ‎(da)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Gaeilge ‎(ga)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Lietuvių ‎(lt)‎
    • Nederlands ‎(nl)‎
    • Norsk ‎(no)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Português - Portugal ‎(pt)‎
    • Română ‎(ro)‎
    • Slovenčina ‎(sk)‎
    • Suomi ‎(fi)‎
    • Svenska ‎(sv)‎
    • Türkçe ‎(tr)‎
    • Ελληνικά ‎(el)‎
    • Беларуская ‎(be)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
Get the mobile app