Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
eSGGW eSGGW
  • Kursy
    Znajdź interesujący Cię kurs Studia e-Rolnictwo Wdrażanie technologii e-learning Zaawansowana obsługa pakietu oprogramowania Zajęcia wyrównawcze z matematyki, fizyki i chemii Przykładowy kurs Xerte: Dinozaury są wśród nas
  • Metodyka
    System Moodle - zasady budowy kursu e-learningowego Model realizacji przedmiotu w trybie e-learningowym Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego Polskie Towarzystwo Naukowe Edukacji Internetowej e - m e n t o r :: nauczanie przez internet Podyplomowe studia edukacji zdalnej w erze cyfrowej (Cyfrera)
  • Narzędzia
    Articulate - ciekawy efektywny e-learning The Rapid eLearning Blog Articulate - Word of Mouth Blog AdobeTV - ELEARNING Kineo - Free Tools Xerte - Open Source E-Learning Developer Tools
  • Pomoc
    Życzenia i zażalenia Prezentacja systemu Moodle Dokumentacja Moodle dla nauczycieli Using Moodle book Polski Moodle - forum Kontakt z administratorem
  • Ελληνικά ‎(el)‎
    Čeština ‎(cs)‎ Dansk ‎(da)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Français ‎(fr)‎ Gaeilge ‎(ga)‎ Italiano ‎(it)‎ Lietuvių ‎(lt)‎ Nederlands ‎(nl)‎ Norsk ‎(no)‎ Polski ‎(pl)‎ Português - Portugal ‎(pt)‎ Română ‎(ro)‎ Slovenčina ‎(sk)‎ Suomi ‎(fi)‎ Svenska ‎(sv)‎ Türkçe ‎(tr)‎ Ελληνικά ‎(el)‎ Беларуская ‎(be)‎ Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎
Κλείσιμο
Εναλλαγή εισόδου αναζήτησης
  • Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη (Σύνδεση)
  • Model przedmiotu
  • Γενικά
  • Θέμα 1
  • Θέμα 2
  • Θέμα 3
  • Θέμα 4
  • Θέμα 5
  • Θέμα 6
  • Θέμα 7
  • Θέμα 8
  • Θέμα 9
  • Θέμα 10
  • Αρχική
  • Ημερολόγιο

  1. Αρχική
  2. Μαθήματα
  3. (σε απόκρυψη)
  4. Wdrażanie technologii e-learning
  5. Model przedmiotu
  6. Θέμα 6
  7. Komunikacja z wykładowcą i innymi uczestnikami szkolenia

Επιβεβαίωση

Η συνομιλία δεν είναι ανοιχτή σε επισκέπτες

Θέλετε να συνδεθείτε τώρα με έναν πλήρη λογαριασμό χρήστη;

◄ Czego potrzebujesz, aby wykonać ćwiczenia i zadania?
Czego nauczysz się w tej części? ►
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη (Σύνδεση)
Model przedmiotu
  • Kursy
    • Znajdź interesujący Cię kurs
    • Studia e-Rolnictwo
    • Wdrażanie technologii e-learning
    • Zaawansowana obsługa pakietu oprogramowania
    • Zajęcia wyrównawcze z matematyki, fizyki i chemii
    • Przykładowy kurs Xerte: Dinozaury są wśród nas
  • Metodyka
    • System Moodle - zasady budowy kursu e-learningowego
    • Model realizacji przedmiotu w trybie e-learningowym
    • Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego
    • Polskie Towarzystwo Naukowe Edukacji Internetowej
    • e - m e n t o r :: nauczanie przez internet
    • Podyplomowe studia edukacji zdalnej w erze cyfrowej (Cyfrera)
  • Narzędzia
    • Articulate - ciekawy efektywny e-learning
    • The Rapid eLearning Blog
    • Articulate - Word of Mouth Blog
    • AdobeTV - ELEARNING
    • Kineo - Free Tools
    • Xerte - Open Source E-Learning Developer Tools
  • Pomoc
    • Życzenia i zażalenia
    • Prezentacja systemu Moodle
    • Dokumentacja Moodle dla nauczycieli
    • Using Moodle book
    • Polski Moodle - forum
    • Kontakt z administratorem
  • Ελληνικά ‎(el)‎
    • Čeština ‎(cs)‎
    • Dansk ‎(da)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Gaeilge ‎(ga)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Lietuvių ‎(lt)‎
    • Nederlands ‎(nl)‎
    • Norsk ‎(no)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Português - Portugal ‎(pt)‎
    • Română ‎(ro)‎
    • Slovenčina ‎(sk)‎
    • Suomi ‎(fi)‎
    • Svenska ‎(sv)‎
    • Türkçe ‎(tr)‎
    • Ελληνικά ‎(el)‎
    • Беларуская ‎(be)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
Λήψη εφαρμογής κινητού