Życzenia i zażalenia

Brak dźwięku podczas zajęć - BigBlueButton

Brak dźwięku podczas zajęć - BigBlueButton

Napisane przez: Magdalena Bielik ( )
Number of replies: 2

Proszę o wsparcie i pomoc. Nie mam możliwości uczestnictwa w zajęciach ze względu na brak głosu/dźwięku. Logowałam się na konto z 4 różnych urządzeń jednak efekt ten sam. 

Przy uczestnictwie w zajęciach na innych platformach np Teams nie ma takiego problemu.


W złączonym skreenie pojawia się błąd.

W odpowiedzi na Magdalena Bielik

Odp: Brak dźwięku podczas zajęć - BigBlueButton

Napisane przez: Administrator Moodle ( )
Jaka to przeglądarka? Proszę spróbować z innej sieci. Na przykład na telefonie w sieci komórkowej.
W odpowiedzi na Administrator Moodle

Odp: Brak dźwięku podczas zajęć - BigBlueButton

Napisane przez: Magdalena Bielik ( )
Próbowałam za pośrednictwem przeglądarki Google Chrome, Internet Explorer oraz na smartphonie.