Życzenia i zażalenia

PYTANIE

PYTANIE

by Deleted user -
Number of replies: 5

Często zaglądam na tą stronk internetową, widzę że jest bardzo dużo ciekawych kursów. Studiuję w krakowie. I mam pytanko  Czy studenci z innych uczelni mogą uzyskać chasło i mieć pełen dostęp do kursów które są tutaj zamiszczone?? Oraz pod jakim adresem e-mailowym należy kierować prośbę o te kody??

Chodzi mi tutaj jak na razie to o: Informatyka bankowa, SQL 2 sem. 2005 sem.let., Algorytmy i struktury danych, Algorytmy w bioinformatyce, Grafy i sieci, C++ Programowanie obiektowe, PERL Języki skryptowe, No i to by było na tyle. Jeżeli może to ktoś z Panów którzy prowadzą te kursy zrobićto bede bardzo wdzięczny. Mój mail to ksdob@Interia.pl 

z góry bardzo dziekuję za pomoc!!

In reply to Deleted user

Odp: PYTANIE

by Deleted user -
Witam (nie jestem administratorem portalu pancake [moodle]) ale mniej wiecej miem jak on dziala ;-)

Jesli przy kursie występuje ikonka guest.gif znaczy, że kurs jest dostepny dla gości i do niego nie potrzebujesz klucza.
[poprostu logujesz się jako gość (jest odpowiedni przycisk do tego)]

Jeśli brak tej ikonki, nikłe szanse na uczestnistwo w kursie. Portal moodle nie tylko udostepnia dane dydaktyczne (materiały wykładowe) ale również udostapnia ocenianie studentow (przeprowadzanie kolokwiów, zaliczeń, rozliczeń prac domowych). Z tego powodu (mozliwych zaliczen na portalu) wykladowcy (przeważnie) nie życza sobie osób które nie uczestnicza (fizycznie) w zajeciach.

Aczkolwiek możesz próbować rozmawiać bezpośrednio (emailowo) z danym prowadzącym i liczyć na jego przychylność.

Pozdrawiam -=Wojciech Bojewski=-
In reply to Deleted user

by Administrator Moodle -
No właśnie, dokładnie tak jest :-)
In reply to Administrator Moodle

PYTANIE

by Deleted user -