Życzenia i zażalenia

kolejny semestr

kolejny semestr

by Deleted user -
Number of replies: 7
Witam, 
Sądzę że przedmioty z 3 semestru można przenieść już do archiwum
Przedmioty: 
- Mikrobiologia
- Genetyka
- Technika rolna
- Matematyka i statystyka matematyczna
- Etyka
Dziękuje i pozdrawiam
Wilbrandt Mateusz
In reply to Deleted user

Odp: kolejny semestr

by Marian Rusek -
Ok, wypisałem Państwa Zadowolenie
In reply to Marian Rusek

by Deleted user -

Witam Panie Marianie!

Jestem studentem e-Rolnictwa (Artur Ulanowicz). Niestety w ostatnim tygodniu nie czytalem forum i wobec powyzszego nie wiedzialem ze jest pomysl umieszczenia wykladow z 3 semestru w archiwum.

Ja niestety mam do zaliczenia technikę rolna i mikrobiologie. Wobec powyzszego chcialbym z tych dwoch przedmiotow przejrzec jeszcze raz wyklady.

Czy jest mozliwe wrzucenie ich na platforme na jeden tydzien (np. do 17 kwiietnia)?

Bardzo bym prosil o ich udostepnienie.

Pozdrawiam

Artur Ulanowicz

In reply to Deleted user

by Marian Rusek -
Ale przecież wszystko jest nadal widoczne! Wystarczy wybrać z menu Kursy pozycję Studia e-Rolnictwo, a następnie Semestr 3 i voila Zastanowienie się Jeśli ktoś ma ochotę widzieć te kursy nie jako gość tylko jako student to może zapisać się indywidualnie na każdy z nich klikając w przycisk (surprise Zaskoczenie) "Zapisz mnie na ten kurs" w panelu administracyjnym po lewej stronie. Myślę, że takie rozwiązanie zadowoli wszystkich (nie)chętnych? Mieszane uczucia
In reply to Marian Rusek

Zaginony w akcji

by Deleted user -
Witam,
piszę w sprawię zaginionego wykładu 1 część 3 z fizjologi roślin, nie wiem jak u innych ale mi pokazuje się po kliknięciu że "Ta aktywność jest obecnie ukryta" i nie można go otworzyć czy można by było coś z tym zrobić???

Joanna
In reply to Deleted user

Odp: Zaginony w akcji

by Marian Rusek -
Poprosić wykładowców aby go odkryli. Nie wiem dlaczego go ukryli, więc nie będę dłubał w cudzym kursie.
In reply to Marian Rusek

Odp: Zaginony w akcji